FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
S8 - RB - Bass - Hard Discussion Thread
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    ScoreHero Forum Index -> Leagues -> Past Seasons
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WildcatTennis  
 




Joined: 15 Dec 2007
Posts: 2267
Location: Michigan

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

KPaq00 wrote:
viper565 wrote:
Mine was kinda crappy, I got like 340xxx I think. Flirtin with disaster is harder imo.


Sounds like scores are gonna be close. Here's hoping we don't have to wait too long... lol

While we're on the subject of practicing... Who's up for doing Flirtin for S&G?


S&G? what's that? nice job btw to everyone. who else is doing this next year? i might, but i might move up to expert.
_________________

#1 fan for AWG!... I need a life.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger PSN Name: WildcatTennis
KPaq00  
 




Joined: 29 Oct 2007
Posts: 97
Location: Chicago-ish, IL

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

WildcatTennis wrote:
S&G? what's that? nice job btw to everyone. who else is doing this next year? i might, but i might move up to expert.


Sh*ts and Giggles
I'm definetly doing this again next round. And staying here on Hard.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger XBL Gamertag: KPaq00
WildcatTennis  
 




Joined: 15 Dec 2007
Posts: 2267
Location: Michigan

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

KPaq00 wrote:
WildcatTennis wrote:
S&G? what's that? nice job btw to everyone. who else is doing this next year? i might, but i might move up to expert.


Sh*ts and Giggles
I'm definetly doing this again next round. And staying here on Hard.



oh. yeah, ill do flirtin' once. i've made my decision to stay here. i think it'll be fun, and i also think i'll get owned on expert, and it was a lot of fun playing with you guys. see you in a few weeks (or whenever next season is).
_________________

#1 fan for AWG!... I need a life.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger PSN Name: WildcatTennis
jsnydes  
 




Joined: 28 Dec 2007
Posts: 13
Location: Bahston, MA

PostPosted: Mon Mar 17, 2008 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Woah sorry guys I got owned by life, 'twas fun playing with you dudes though. I really improved my bass skills. Good luck to everyone in next season.
Back to top
View user's profile Send private message
viper565  
 




Joined: 27 May 2007
Posts: 409
Location: Des Plaines, Illinois

PostPosted: Mon Mar 17, 2008 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Yeah, I'll also be staying in this league next year, lots of fun. Good season everyone!
_________________

www.highschoolorlower.com | VISIT OR PERISH
Back to top
View user's profile Wiki User Page Send private message Visit poster's website XBL Gamertag: ViperX66
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    ScoreHero Forum Index -> Leagues -> Past Seasons All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Copyright © 2006-2018 ScoreHero, LLC
Terms of Use | Privacy Policy


Powered by phpBB